Publicaties

Wint u de jackpot?

Hoe sterk is de relatie tussen servicelevel en klanttevredenheid? Uit recent onderzoek blijkt dat deze gering is, terwijl veelal het omgekeerde wordt verwacht. Tevens is opnieuw gebleken dat zachte factoren cruciaal zijn in de beleving van de klant, en de sleutel zijn tot het verhogen van klanttevredenheid. Tijd voor een speluitleg voor het winnen van de jackpot ‘klanttevredenheid’. Sigrid van der Pluijm, Maaike Wilmink en Jacqueline Bakker.

Wint u de Jackpot?

10 oktober 2011

Eén van de meest populaire spellen in het casino is nog altijd de bekende fruitautomaat. De gekleurde knoppen en opvallende geluiden maken het verleidelijk om een poging te wagen de jackpot te winnen. Het spel lijkt simpel: nadat wat munten in de automaat zijn geworpen, is het een kwestie van op de knoppen drukken en even wachten, hopend op een winstgevende uitkomst. Dit ‘willekeurig’ op de knoppen drukken heeft helaas vaak als resultaat dat je met lege handen of verlies naar huis gaat. Pas wanneer je het spel door hebt, vergroot je de kans op de jackpot.

Download het volledige artikel.

"Dankzij de Facility Performance Monitor zijn we in staat om objectief de gecontracteerde prestaties van onze service leveranciers te monitoren".

Boudewijn Löwenthal | Equens

"Alleen goed en gestructureerd meten is weten!"

Jozien Franssen | Rabobank